ЗАЦВЕРДЖАНА
Пратакол агульнага сходу
папячыцельскага савета
ДзУА “Гудагайская сярэдняя школа”
№ 1 ад 03.09.2019 г.
План работы Папячыцельскага Савета
дзяржаўнай установы адукацыі “Гудагайская сярэдняя школа”
на 2019-2020 навучальны год
№ |
Змест |
Адказныя |
ВЕРАСЕНЬ |
||
1 |
Асноўныя напрамкі дзейнасці папячыцельскага савета ў адпаведнасці з заканадаўствам Рэспублікі Беларусь, Статутам школы і Палажэннем аб папячыцельскім савеце школы |
Старшыня папячыцельскага савета |
2 |
Вынікі дзейнасці школы за 2018/2019 навучальны год. Гатоўнасць школы да новага навучальнага года, аб рамонтных работах, праведзеных у летні перыяд 2019 года |
|
3 |
Выбары старшыні і сакратара папячыцельскага савету |
|
4 |
Зацвярджэнне плана работы папячыцельскага савета на 2019/2020 навучальны год |
|
СТУДЗЕНЬ |
||
1 |
Справаздача аб фінансава-гаспадарчай дзейнасці установы за 2019 год |
Старшыня папячыцельскага савета, члены савета |
2 |
Стварэнне ў школе умоў для захавання здароўя вучняў: 1.1. арганізацыя і ажыццяўленне кантролю за якасцю гарачага харчавання вучняў; 1.2. арганізацыя і правядзенне мерапрыемстваў па прафілактыцы шкодных звычак. 2. Аказанне садзейнічання ў арганізацыі спартыўна-масавых і культурна-забаўляльных мерапрыемстваў і турызму |
|
3 |
Аб выкананні плана збору другаснай сыравіны за 2019 г.. |
|
МАЙ |
||
1 |
Планаванне рамонтных работ па падрыхтоўцы школы да новага навучальнага года Аказанне садзейнічання ў арганізацыі работ па навядзенні парадку і добраўпарадкаванні прышкольнай тэрыторыі. Удзел у аглядзе навучальных кабінетаў |
Старшыня папячыцельскага савета, члены савета |
2 |
Аб арганізацыі летняй працы і адпачынку навучэнцаў, узаемадзеяння школы з зацікаўленымі ведамствамі і службамі па пытаннях працаўладкавання школьнікаў |
|
Змест дзейнасці |
||
1 |
Правядзенне пазапланавых пасяджэнняў па рацянальным размяркаванні фінансавых сродкаў |
Па меры неабходнасці |
2 |
Выступленні на агульнашкольных бацькоўскіх сходах |
На працягу года |
3 |
Прыняцце ўдзелу ў забеспячэнні выхаваўчых і метадычных праектах |
На працягу года |